دوشنبه, جون 22, 2026
Homeکورپاڼهتجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تهران

تجمع اعتراضی بازنشستگان مخابرات در تهران

جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات تهران روز دوشنبه اول تیرماه با برگزاری تجمعی اعتراضی در تهران، خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و مشکلات معیشتی خود شدند.

معترضان با سر دادن شعارهایی از جمله «حسین، حسین شعارشون، دزدی و غارت کارشون» نسبت به پرداخت نشدن مطالبات، وضعیت معیشتی و آنچه بی‌توجهی مسئولان به خواسته‌های خود عنوان کردند، اعتراض کردند.

بازنشستگان شرکت‌کننده در این تجمع از مسئولان خواستند برای حل مشکلات بازنشستگان، بهبود شرایط معیشتی و اجرای تعهدات مربوط به حقوق و مزایای آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

اړونده مطالب

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here