جمعی از بازنشستگان شرکت مخابرات تهران روز دوشنبه اول تیرماه با برگزاری تجمعی اعتراضی در تهران، خواستار رسیدگی به مطالبات صنفی و مشکلات معیشتی خود شدند.
معترضان با سر دادن شعارهایی از جمله «حسین، حسین شعارشون، دزدی و غارت کارشون» نسبت به پرداخت نشدن مطالبات، وضعیت معیشتی و آنچه بیتوجهی مسئولان به خواستههای خود عنوان کردند، اعتراض کردند.
بازنشستگان شرکتکننده در این تجمع از مسئولان خواستند برای حل مشکلات بازنشستگان، بهبود شرایط معیشتی و اجرای تعهدات مربوط به حقوق و مزایای آنان اقدامات لازم را انجام دهند.

