کیم جونگ اون رهبر کوریای شمالی، اعلام کرده است که برنامه مجهزسازی نیروهای دریایی این کشور به سلاحهای هستهای مطابق پلان تعیینشده در حال پیشرفت است.
او در مراسم الحاق یک کشتی جنگی جدید به نام «چوی هیون» گفت که نیروی دریایی کوریای شمالی بهتدریج به یک نیروی مجهز به سلاحهای استراتژیک تبدیل میشود.
کیم جونگ اون تأکید کرد که روند توسعه تواناییهای هستهای دریایی کوریای شمالی ادامه خواهد یافت و این کشور در راستای تقویت قدرت دفاعی خود گامهای بیشتری برخواهد داشت.

