ساکنان امارات متحده عربی عصر روز جمعه پیام هشدار تلفنی درباره احتمال وقوع یک تهدید موشکی دریافت کردند اما دقایقی بعد این هشدار از سوی وزارت کشور امارات لغو شد.
در پیام نخست وزارت کشور آمده بود: «با توجه به شرایط کنونی و احتمال وجود تهدید موشکی، فوراً به یک مکان امن پناه ببرید.»
اندکی بعد، پیام دیگری برای شهروندان و ساکنان این کشور ارسال شد که در آن تأکید شده بود: «وضعیت در حال حاضر ایمن است و میتوانید فعالیتهای عادی خود را از سر بگیرید.» همچنین وزارت کشور از مردم خواست هشدار قبلی را نادیده بگیرند.
خبرگزاری فرانسه گزارش داده است که لغو سریع این هشدار نشان میدهد پیام اولیه به احتمال زیاد بهاشتباه ارسال شده است.
این رویداد در حالی رخ داد که در جریان جنگ اخیر آمریکا و اسرائیل با ایران، امارات متحده عربی چندین بار هدف حملات موشکی و پهپادی ایران قرار گرفته بود.

