چهارشنبه, جون 24, 2026
Homeکورپاڼهنخست‌وزیر پاکستان در نشست گفت‌وگوهای سطح هیأت‌ها سخنرانی کرد

نخست‌وزیر پاکستان در نشست گفت‌وگوهای سطح هیأت‌ها سخنرانی کرد

محمد شهباز شریف نخست‌وزیر پاکستانداز دکتر مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران و هیأت همراه او به‌گرمی در پاکستان استقبال کرد.

نخست‌وزیر پاکستان گفت: «هیچ تردیدی ندارم که مردم شجاع و مقاوم ایران با برخورداری از توانمندی‌های گسترده و منابع طبیعی فراوان، کشورشان را به یک اقتصاد شکوفا و پیشرفته تبدیل خواهند کرد.»

وی همچنین با برجسته ساختن نقش رهبری نظامی پاکستان به‌طور ویژه از تلاش‌های فیلدمارشال سید عاصم منیر رئیس ستاد ارتش پاکستان قدردانی کرد و گفت که او به‌صورت خستگی‌ناپذیر برای تسهیل گفت‌وگوها و حمایت از امضای تفاهم‌نامه همکاری تلاش کرده است.

شهباز شریف همچنان به نخستین نشست فنی برگزارشده در سوئیس اشاره کرد و از سناتور اسحاق دار معاون نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه پاکستان، و نیز محسن نقوی، وزیر داخله این کشور به‌دلیل رایزنی‌های دیپلماتیک و تلاش‌های دیپلماسی رفت‌وآمدی آنان قدردانی کرد.

اړونده مطالب

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here