حبیب عباسی مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران، اعلام کرد که مسعود پزشکیان، رئیسجمهور این کشور، فردا در سفری رسمی به پاکستان خواهد رفت.
عباسی در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم گفت که این سفر بر اساس برنامهریزیهای انجامشده، احتمالاً یکروزه خواهد بود.
به گفته وی پیگیری مصوبات و توافقات حاصلشده در سفرهای گذشته بررسی راههای توسعه همکاریهای اقتصادی و تجاری میان تهران و اسلامآباد و گفتوگو درباره موضوعات مورد علاقه دو کشور، از محورهای اصلی این سفر خواهد بود.
مدیرکل روابط عمومی دفتر ریاستجمهوری ایران همچنین افزود که قدردانی از نقش و تلاشهای پاکستان در روند میانجیگری میان ایران و آمریکا، از دیگر اهداف سفر رئیسجمهور ایران به اسلامآباد به شمار میرود.

