دفتر نخستوزیر پاکستان اعلام کرد که شهباز شریف نخستوزیر این کشور، تماس تلفنی از سوی شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخستوزیر و وزیر امور خارجه قطر، دریافت کرده است.
براساس اعلام دفتر نخستوزیر پاکستان دو طرف در این گفتوگو درباره آخرین تحولات منطقهای و موضوعات مورد علاقه مشترک تبادل نظر کردند. همچنین بر اهمیت ادامه تلاشهای دیپلماتیک برای حفظ صلح، ثبات و امنیت در منطقه تأکید شد.
در این تماس شهباز شریف و همتای قطریاش بر گسترش همکاریهای دوجانبه میان اسلامآباد و دوحه تأکید کرده و خواستار تقویت روابط در بخشهای مختلف شدند.
این گفتوگوی تلفنی در حالی انجام شده است که تحولات اخیر منطقه رایزنیهای دیپلماتیک میان کشورهای منطقه را افزایش داده است.

