چهارشنبه, جون 24, 2026
Homeکورپاڼهتماس تلفنی نخست‌وزیر قطر با شهباز شریف درباره تحولات منطقه

تماس تلفنی نخست‌وزیر قطر با شهباز شریف درباره تحولات منطقه

دفتر نخست‌وزیر پاکستان اعلام کرد که شهباز شریف نخست‌وزیر این کشور، تماس تلفنی از سوی شیخ محمد بن عبدالرحمن بن جاسم آل ثانی نخست‌وزیر و وزیر امور خارجه قطر، دریافت کرده است.

براساس اعلام دفتر نخست‌وزیر پاکستان دو طرف در این گفت‌وگو درباره آخرین تحولات منطقه‌ای و موضوعات مورد علاقه مشترک تبادل نظر کردند. همچنین بر اهمیت ادامه تلاش‌های دیپلماتیک برای حفظ صلح، ثبات و امنیت در منطقه تأکید شد.

در این تماس شهباز شریف و همتای قطری‌اش بر گسترش همکاری‌های دوجانبه میان اسلام‌آباد و دوحه تأکید کرده و خواستار تقویت روابط در بخش‌های مختلف شدند.

این گفت‌وگوی تلفنی در حالی انجام شده است که تحولات اخیر منطقه رایزنی‌های دیپلماتیک میان کشورهای منطقه را افزایش داده است.

اړونده مطالب

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here