محمد شهباز شریف، نخستوزیر پاکستان از دکتر مسعود پزشکیان، رئیسجمهور جمهوری اسلامی ایران در اقامتگاه نخستوزیری در اسلامآباد استقبال کرد.
در این دیدار، دو طرف درباره روابط دوجانبه، گسترش همکاریهای اقتصادی تجاری و امنیتی و همچنان تحولات منطقهای و بینالمللی گفتوگو کردند.
سفر رئیسجمهور ایران به پاکستان در راستای تقویت روابط میان دو کشور همسایه و بررسی راههای توسعه همکاریهای مشترک انجام شده است.

