یک منبع معتبر به حماسه میدیا گفته است که یک هیأت پنجنفری حکومت طالبان فردا از طریق ترکیه به بروکسل پایتخت بلجیم، سفر خواهد کرد.
به گفته منبع ریاست این هیأت را عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه، بر عهده دارد و قرار است در جریان این سفر با شماری از طرفهای مرتبط دیدار و گفتوگو کند.
منبع همچنان افزوده است که هدایتالله پکتین معاون ریاست روابط وزارت امور خارجه، نیز عضویت این هیأت را بر عهده دارد.
تا کنون حکومت طالبان به گونه رسمی در مورد این موضوع چیزی نگفته است.

