هیئتی از حکومت طالبان به ریاست عبدالقهار بلخی سخنگوی وزارت امور خارجه سفر و گفتوگوهای خود در بروکسل را به پایان رساند.
بلخی گفته است که این هیئت در نشستهای دوجانبه و چندجانبه با نمایندگان کشورهای عضو اتحادیه اروپا درباره ازسرگیری خدمات قونسلی برای افغانهای مقیم اروپا، اعتمادسازی و راهکارهای حل مشکلات پناهجویان افغان که درخواستهای پناهندگیشان رد شده است گفتوگو کرده است.
به گفته وی، این سفر میتواند زمینه تعاملات مثبت بیشتر رسیدگی بهتر به مشکلات افغانهای مقیم خارج و گسترش همکاریها بر پایه احترام متقابل و منافع مشترک را فراهم سازد.

