منابع از وزارت امور خارجه حکومت طالبان تأیید کردهاند که یک هیأت پنجنفره به ریاست عبدالقہار بلخی سخنگوی این وزارت امروز به بروکسل سفر میکند.
بر اساس گزارشها قرار است در این سفر موضوع اخراج مهاجران افغان و برخی مسائل مرتبط دیگر مورد بحث و گفتوگو قرار گیرد.
وزارت امور خارجه بلجیم اعلام کرده است که برای پنج عضو این هیأت تنها ویزای یکروزه صادر شده و آنان اجازه سفر به سایر کشورهای حوزه شنگن را نخواهند داشت.

