چهارشنبه, جون 24, 2026
Homeکورپاڼهتیم ووشوی افغانستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی راهی چین شد

تیم ووشوی افغانستان برای شرکت در رقابت‌های آسیایی راهی چین شد

ریاست عمومی المپیک تربیت بدنی و ورزش کشور اعلام کرده است که تیم هفت‌نفره فدراسیون ووشوی افغانستان به‌منظور اشتراک در رقابت‌های آسیایی ووشو عازم شهر اَنلو در ولایت هوبی چین شده است.

بر اساس معلومات این ریاست رقابت‌های آسیایی ووشو از ۲۴ تا ۲۸ جون سال جاری میلادی در کتگوری‌های مختلف وزنی از ۵۲ تا ۸۰ کیلوگرام برگزار می‌شود.

قرار است ورزشکاران افغان در روزهای ۲۷ و ۲۸ جون در برابر حریفان خود به میدان رفته و برای کسب افتخار رقابت کنند.

اړونده مطالب

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here